Unit4Men w gronie partnerów Biznes Ligi
Do grona partnerów Golf Business League dołączyła w tym roku męska marka kosmetyczna Unit4Men. Nasz sponsor ufunduje nagrody dla zwycięzców poszczególnych turniejów Biznes Ligi. Kosmetyki wyróżniają piękne zapachy, naturalny skład i elegancki design. O ich walorach przekonali się już laureaci turnieju na Rosa Private GC, którym wręczyliśmy pierwsze prezenty od naszego partnera.
Marka Unit4Men weszła na rynek z początkiem 2019 roku i już po trzech miesiącach zdobyła nagrodę w najbardziej prestiżowym konkursie branży kosmetycznej „Qltowy kosmetyk 2019”, za całościowy koncept brandu. Marka doceniana jest również przez samych konsumentów, dzięki czemu zarówno w 2020, jak i 2021 roku otrzymała nagrody magazynu Men’s Health – Produkt Roku.
„Od samego początku wsłuchiwaliśmy się w głos naszych konsumentów, już na etapie tworzenia konceptu marki oraz samych opakowań. Tu nic nie jest dziełem przypadku – jeśli chodzi o design, to co rzuca się w oczy to minimalizm, elegancja i wszechobecna męskość opakowań. Wszystko to sprawiło, że nasi konsumenci pokochali markę, ale co równie istotne, zostaliśmy docenieni na arenie międzynarodowej przez znanych kreatorów, artystów, projektantów i grafików, w prestiżowym konkursie Indigo Design Award 2020. Zdobyliśmy nagrodę i wyróżnienie spośród projektów designu opakowań produktów z całego świata!”, mówi twórca marki – Bartosz Gancarz.
To, co z pewnością cieszy to fakt, że marka Unit4Men jest polska a cała produkcja odbywa się w kraju, chociaż składniki są pozyskiwane z najdalszych zakątków świata.
„Jesteśmy dumni z tego, że jako polska marka możemy śmiało konkurować z zagranicznymi graczami. Wiele lat doświadczenia w branży kosmetycznej utwierdziły nas w przekonaniu, że mamy bardzo dobrych lokalnych dostawców, czasem jednych z najlepszych w Europie. Dlatego założyliśmy sobie cel, że wszystko, co będzie możliwe, będziemy pozyskiwać od polskich dostawców. Wierzymy, że dobra jakość się obroni, nawet kosztem wyższej ceny produktu”, mówi współtwórczyni marki Aleksandra Karczmarczyk.
Marka nie stosuje półśrodków, tworzy kosmetyki na miarę potrzeb męskiej skóry i zarostu, nie zapominając przy tym, że dla mężczyzn zapach kosmetyku gra kluczową rolę. Każdy produkt w portfolio jest dokładnie przemyślany, tak aby wpisywał się w aktualne trendy, ale przede wszystkim brał pod uwagę potrzeby, jakie sygnalizują mężczyźni.
Marka bardzo odważnie postanowiła również połączyć naturalny skład z ekskluzywnym zapachem męskich perfum. „Zapach kosmetyków był dla nas kluczowy przy tworzeniu marki, dlatego opracowaliśmy go we współpracy z jednym z najlepszych domów zapachowych w Europie”, dodaje Aleksandra Karczmarczyk.
Więcej o produktach Unit4Men na www.unit4men.pl.